zaterdag 28 augustus 2010

Ransuil, V.Brederodestraat W.b.D. 24-10-2006
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Marian Koning Vogelwacht Delft19 juni 2012 om 13:10

    Geachte heer Derksen
    De vogelwacht Delft bestaat 50 jaar en organiseert vanaf 30 juni 2012 een tentoonstelling rond het thema uilen.
    Bij het onderdeel silhouetten komt er (van groot naar klein) een silhouet van een ransuil. Daaronder komt een “te openen klepje” met een foto van een ransuil.
    Mijn vraag is : zou ik uw fraaie foto (die ik op Google afbeeldingen vond) hiervoor mogen gebruiken (uiteraard met bronvermelding)

    Vr. gr. Edgar Huisman (mede namens Marian Koning – Vogelwacht “ Delft en Omstreken”

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Edgar en Marian.
      Ik heb er geen probleem mee als jullie mijn foto gebruiken, succes.
      groet, Paul

      Verwijderen